Tak jako spa vrací chuť do života, obnovuje energii a regeneruje tělo, nový projekt reLife navrací do života zbytky z výroby a restartuje to, co mělo být jen nevyužitým odpadem. Jedinečná kolekce hraček a předmětů podporuje kreativitu a tvoří hostinu pro dítě v každém z nás.
„Při výrobě našich spa pracujeme s nejrůznějšími materiály. Opracováváme voňavé dřevo s krásnou kresbou, šijeme z odolných textilií, vakuově tvarujeme ušlechtilý plast,“ vypočítává Lukáš Krejčí, výrobní manažer USSPA, s tím, že každou surovinu ale nelze využít do posledního kousku. „Vznikají odřezky a zbytky, které nás vždy lákaly svým zvláštním půvabem a nenaplněným posláním. Dlouho jsme si hráli s myšlenkou, jak je využít, jak jim vtisknout novou podobu, dát jim šanci na nový život,“ doplňuje Kateřina Kadlecová, spolumajitelka společnosti, která projekt reLife iniciovala. Ke spolupráci přizvala designéra Vojtěcha Podlesného, což se ukázalo být správnou volbou. Mladý designér studoval původně právě design herního předmětu a v jeho čistém rukopise je patrný respekt k odkazu takových velikánů oboru, jakým byl například Ladislav Sutnar.
Projekt reLife v neposlední řadě názorně dokumentuje zodpovědný přístup rodinné firmy ke svému okolí, společnosti a životnímu prostředí. V praxi přinesl spoustu nových zkušeností, a hlavně radosti a vytržení ze všednodennosti. Bavil tvůrce i ty, kdo se podíleli na vlastní výrobě, stejně jako marketingový tým, který se netrpělivě připravoval na zrod pro firmu tak nezvykle malých produktů neobvyklého zaměření. Pro představení projektu reLife byl vybrán Designblok´17, jehož téma (jídlo) nakonec ovlivnilo i finální koncepci vznikajících předmětů. Základní prvky stavebnice tak představují dort, zmrzlinu a cupcake, které doplňují lahve, svícny, a dokonce prostírání a tašky.
Věříme totiž, že všichni si zasloužíme druhou šanci.
Premiéra na Designbloku´17 přinesla ohromný ohlas a také nepočítaně mediálních výstupů. Dorty pocházející překvapivě od jednoho z předních evropských výrobců vířivek zdobily fotoreportáže z výstavy, především ale rozzářily oči dětí, které nad stavebnicí na expozici dokázaly vydržet hodiny. „Od prvního dne se nás lidi ptají, co s tím dál, jestli budeme hračky prodávat. Zatím nevíme. Zájem a nadšení, které hračky vyvolaly, předčily naše očekávání. Možná je budeme prodávat, možná to jen budou naše dárky, ale rozhodně už teď to jsou hračky pro děti našich hostů na showroomech. Žijí v jejich rukách a rozdávají radost,“ usmívá se Kateřina Kadlecová a dodává, „přesně tohle jsou ty zásadní přednosti rodinné firmy. Můžeme si dovolit udělat sobě a všem kolem radost, prostě jen tak. Nemusíme se na různé projekty dívat jen skrze čísla, ale občas skrze srdce. Když jsem viděla nadšení našeho týmu při dokončení expozice, byla jsem šťastná.“