Bublinky získaly Cenu České marketingové společnosti a zabodovaly v oborových soutěžích.
Česká marketingová společnost ústy prezidentky doc. PhDr. Jitky Vysekalové , Ph.D. ocenila „vysoce profesionální obsahové i výtvarné zpracování publikace odpovídající marketingové strategii firmy“. Cenu uděluje Česká marketingová společnost v rámci soutěže Fénix Content Marketing těm počinům, které se něčím vymykají vypsaným kategoriím. V soutěži Fénix Content Marketing se Bublinky zároveň umístily na 2. místě mezi jednorázovými off-line médii a stejně tak v soutěži Zlatý středník. Druhé místo si z Fénixu odnesla i nová kolekce katalogů USSPA, kterou firma vytvořila ve spolupráci s agenturou Arkadia.
Bublinky vyšly v prosince 2015 v nákladu 4 800 kusů a s rekordním počtem stran. Mají nový formát a grafiku. „U Bublinek si zakládáme na vizuální stránce, fotografiích a původním obsahu - žádné instantní články vytvořené externí agenturou. Přirozená autenticita se v nich projevuje i netradičními formáty článků. Bublinky otevírají dveře do srdce firmy, ukazují její život a lidskou stránku společnosti. Časopis prezentuje hodnoty firmy v praxi, ukazuje přesah značky a širší souvislosti.“ Shrnuje ředitelka společnosti Kateřina Kadlecová.