Nová expozice, která byla díky 200 m nepřehlédnutelná, potvrdila vedoucí pozici USSPA v oboru wellness a spa na českém trhu.
Stánek byl zrealizován pod taktovkou architekta Michala Kunce, jehož design rozvíjí styl nového showroomu v sídle společnosti v Dolní Dobrouči. Výjimečně elegantní stánek s 11 exponáty vzbudil velký zájem mnoha návštěvníků. Jak citovaly i Hospodářské noviny v článku ”Relaxujeme vzdor krizi“ ve speciální veletržní příloze, která vyšla ve středu 22. 4. 2009, již během prvního dopoledne veletrhu USSPA uzavřela obchody za 1,5 mil. Kč.
Nejen v designu a eleganci je USSPA oproti konkurentům napřed, ale zejména vlastní vývojové oddělení umožňuje aktivně reagovat na potřeby trhu, a tak i letos USSPA přišla na trh s novinkami. Poprvé byl na veletrhu představen zvedák termokrytu pro Combi Spa: po vyřešení snadného odkrývání termokrytu Swim Spa, získává také Combi Spa žádaný doplněk v podobě originálního patentovaného mechanického zvedáku s inovovaným termokrytem. Velmi jednoduché ovládání zvládne každý jednou rukou.
Nově byly také na trh uvedeny verze plaveckých spa – Swim Spa Classic a Swim Spa XL s Combi Spa v úpravě pro komerční účely. Jedná se o další produkty z nabídky USSPA, které splňují požadavky vyhlášky č. 135 z roku 2004 a mohou být použity v komerční sféře (ve veřejných wellness centrech, hotelech, penzionech a sportovních klubech). Firma tak posílila svoji pozici v tomto segmentu.