Rodinná firma USSPA, největší český výrobce vířivek a termálních bazénů swim spa, otevřela nový výrobní závod. Kromě tradiční základny v Dolní Dobrouči na Orlickoústecku vyrábí nově své produkty postavené na vlastním designu a technologiích také v revitalizovaném areálu bývalé slévárny v nedaleké Hnátnici.
Už nyní je jasné, že pro společnost USSPA bude letošní rok nejlepší za celou šestadvacetiletou historii firmy. „Po loňském rekordním obratu ve výši 217 milionů korun míříme k dalšímu rekordu. Už na konci října jsme navíc překonali historicky nejvyšší roční prodeje. Rekord v počtu prodaných spa odolával celých 15 let,“ říká generální ředitelka a spolumajitelka společnosti Kateřina Kadlecová.
„Zažíváme období komplexní transformace firmy. V poslední době jsme udělali celou řadu zásadních kroků, které urychlí náš růst a rozvoj. Otevřeli jsme nový výrobní závod, investovali jsme do nových technologií a strojů ve výrobě tak, aby výroba byla efektivnější a plynulejší. Počet zaměstnanců rostl o 30 procent a nabíráme další. Podařilo se nám i zásadně zvětšit a vylepšit administrativní zázemí sídla společnosti,“ vyjmenovává Kateřina Kadlecová, která stojí společně s manželem Janem v čele této rodinné firmy.
Rozšířením výroby v areálu v Hnátnici získala USSPA dalších 2 500 m2 plochy pro tvarovnu a laminaci. Kapacity vakuového tvarování doplnil nový, plně automatizovaný tvarovací stroj a profesionální laminační boxy vybavené nejmodernějšími technologiemi. „Díky změnám a rozšíření výroby zvýšíme kapacitu i produktivitu, což nám v příštích letech umožní skokově navyšovat produkci,“ říká Kateřina Kadlecová.
Majitelům USSPA nejde jen o růst, ale také o to vytvářet příjemné prostředí pro práci a život ve firemní komunitě. Po půlroce intenzivního budování se 1.11. otevřelo nové administrativní zázemí firmy v jejím sídle. Přístavbu a rekonstrukci administrativy navrhli designéři studia Vrtiška a Žák. Vznikly nové kanceláře, jednací místnosti a terasa, recepce i sociální zařízení, úpravy se dotkly rovněž všech stávajících prostor i exteriéru budovy.
Moderně industriální architektura koresponduje s designem showroomů firmy a rezonuje s DNA značky založené na designu, kvalitě a také odvaze dělat věci jinak. „Byl to větší projekt, než jsme si na začátku vůbec uměli představit. Jeho realizace za plného provozu byla opravdu náročná. Opět se ale ukázalo, že náš tým je soudržný a dokáže zvládnout i mimořádné situace. Krásné a reprezentativní prostory jsou odměnou pro nás všechny i naše klienty a partnery. A hlavně přináší prostor pro náš další rozvoj,“ říká Kateřina Kadlecová.
Tím budování v USSPA rozhodně nekončí. V současnosti mimo jiné vzniká projekt na rozšíření a rekonstrukci šaten a zázemí pro pracovníky ve výrobě či další showroom.